fredag 28 januari 2011

Fredag igen!

När brorsan är på dagis får jag kvalitetstid med mamma.

Så var det fredag igen! Vad hände med veckan, jo den försvann....och jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde i måndags, härligt att bara leva i nuet.

Jag kommer i alla fall ihåg att igår var det månadsträff med kalenderflickorna eller som en i gänget uttryckte sig avdankade fotbollstjejer.... Alltid lika trevligt att träffas och snacka av sig och det blir alltid en hel del skratt.
I helgen blir det handboll på TV, middag med vänner och ett biobesök, med andra ord - en helt perfekt helg!
Önskar Er alla en skön helg!

1 kommentar:

  1. Det låter härligt, vad lilla Nike växer! Så kul att kunna följa er på bloggen tills jag får träffa er nya familjemedlem! Trevlig helg och många kramar

    SvaraRadera