söndag 2 januari 2011

Nyår hos Lamperts

Nyårsafton firades i Staffanstorp hos Tiffany Persson.... nä förlåt, vi firade hos Lamperts där även familjen Abrahamsson fanns på plats.

Kvällen började med en Cola-provning och oj vad lite vi kan om Cola. Jag tog delad första plats med 3 rätt av 11 och jag gissade inte rätt på Coca Cola, däremot kunde jag Lidls cola "Freeway" så nu vet ni var vi handlar vår cola.

God mat och dryck och en hel del tärningsspel stod på agendan. Vi var ute och smällde lite för barnen under kvällen. Isak kämpade tappert men klockan 23.32 orkade han inte mer, utan somnade i mammas famn.

Tolvslaget firade mannen ute med raketerna medan jag höll mig inomhus och passade barnen....

Tyvärr har jag inte fått min nya mobil att fungera när det gäller att lägga över bilder. Man ska visst ladda ner Samsung Kies, någon som känner till detta och har gjort det? Jag får inte installationen att fungera....Hör av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar