onsdag 12 januari 2011

Mitt första inlägg

Vad tycks om min pose?
Då var det dags för mig att göra mitt första blogginlägg. Min vardag är ganska enkel, när jag skriker kommer någon fram till mig och ta upp mig eller stoppa in nappen. När det händer något i blöjan byter någon på mig och skriker jag extra högt ger mamma mig mat, så jag ska inte klaga!

Jag bjuder idag på min första outfit-bild, byxor Name It, bodys Esprit, strumpor Ullared. Kläderna är självklart presenter från nära och kära och jag vill passa på och TACKA alla som har uppvaktat mig i samband med min ankomst till världen!
Min mamma vill inte bjuda på någon outfit-bild, då hon mest glider runt i mjukisbyxor och en nerkräkt amningstopp. Jag hoppas att hon kan ta på sig något snyggare till helgen.

Nu ska jag vila lite.....

1 kommentar:

  1. Tycker både posen & kläderna är fina och jag är övertygad om att din mamma är snygg i mjukisbrallor och nerkräkt amningstopp! Kram Sofie

    SvaraRadera