onsdag 21 juli 2010

Flicka eller pojke

Imorgon är det dags för ultraljud, spännade fast ändå lite läskigt.... Igår gjorde vi det gamla testet för att se om det blir en pojke eller flicka. Vi körde det gamla tricket med vigselringen i ett snöre över handleden. Om ringen snurrar är det en flicka om den pendlar fram och tillbaka är det en pojke. Min ring snurrade och snurrade även om M. försökte få den att börja pendla:-) Imorgon får vi se om det stämde, är det en liten flicka i magen.... Även namnfrågan har börjat dyka upp. Blir det tvillingar kommer de att heta Odd och Molly, men Molly är jag lite förtjust i, Odd är jag mer tveksam till. Hugo tycker vi både om.... men men vi får se!

Imorgon får ni en statusuppdatering men vi kanske väljer att hålla det hemligt....good luck!

3 kommentarer:

  1. Vad spännande! Jag tycker inte att ni ska hålla det hemligt ; )
    Hoppas ni får det trevligt imorgon när ni får se er minsting för första gången! Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. vad spännande, klart ni måste dela med er! Jag var på biblioteket idag, där var tre barn som hette Aina, August och Olle. Vem vet, det blir kanske en Hugo och en Molly...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hugo är fint!
    Tänker på den gamla Agurk Players låten: Hugo, I go where ever you go - Hugo!

    /Per

    SvaraRadera