söndag 4 juli 2010

OBS Långt inlägg

Vi lever - det har varit dåligt med blogginlägg, detta beror på att Telia och vårt Internet inte är på samma bana, men M. har lovat att snacka med de imorgon så att vi får ordning på det.

Vi har haft en underbar helg, vilket väder. Kom ni ihåg för ett par månader sedan när vi frös och vi trodde aldrig att värmen skulle komma, NU har den kommit och jag njuter för fullt, fast nätterna kunde vara lite svalare. Någon flanellpyjamas behöver man inte.....

Igår hade vi fam. Ladelfa och Lampert på besök, det var grillning och bad för hela slanten och en trevlig kväll fick vi.

Idag började jag dagen med en joggingtur som även innebar ett stopp för att handla bullar till mina killar på vägen hem. När jag väl kom hem var det bomben i poolen som gällde, en härlig start på dagen. På kvällen kom mormor, morfar och farmor på besök och vi bjöd på middag och satt och snackade om allt mellan himmel och jord.

Idag fick vi även vara med om något väldigt stort iaf som småbarnsföräldrar. Isak har äntligen hittat till pottan, två gånger idag kallade han och satte sig på pottan. En mycket stolt Isak som efteråt insåg att han var en stor kille nu. NU hoppas vi att det håller i sig, för vi har sponsrat Pampers ganska länge nu och inte har man fått något tillbaka.

Isak och M. har semester nästa vecka men jag jobbar en vecka till - Tur att jag har skrivit en "2 Do"-lista på vad de ska göra i veckan. För alla er som har semester önskar jag er en fortsatt skön semstervecka och till alla som jobbar, det är vi som håller Sverige rullande!

Semestertips till alla kommande vecka, Almedalsveckan, Falsterbo Horse Show, Tennisveckan för damerna i Båstad, ett bokat bord i VIP-avdelningen kostar 20 000 kr om det är någon som har fått tillbaka på skatten, själv räcker min till en pinnastol utanför Center Court!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar