torsdag 8 juli 2010

Semester....here we come

Nu är det åtta timmar kvar att arbeta innan det är dags att gå på semester och gud va skönt det ska bli. Kan bara längta efter att få vara med familjen och bara ta dagen som den kommer.

I början av nästa vecka tar vi en minisemester till Österlen, en bröllopspresent från mina släktingar, tyvärr kan vi inte rida Islandshästar, nu vet jag att M. blir förbannad på mig, men jag måste skriva det.... förlåt älskling! I know you love me.... Man fick max väga 90 kg och min kära man har passerat den gränsen, så det får vi ta efter en diet istället. Är det någon som vågar utmana honom? Jag vet att det är många, förmodligen killar som skrattar åt detta. Men stackars häst att ha M. på ryggen. Nu blir det istället övernattning på Kaptenshuset och lite små utflykter.

Tyvärr har vi fortfarande problem med Internet, så det blir dåligt med bilder, men jag hoppas att det ska lösa sig inom en snar framtid.

Ha en skön torsdag!

1 kommentar:

  1. Haha, underbart!
    Jag är uppe på 94 pannor och antar gärna utmaningen, måste komma i badbyxorna i slutet av sommaren!

    /Per

    SvaraRadera