måndag 12 juli 2010

Möhippa

Det har varit dåligt med uppdateringar på bloggen men nu fungerar vårt Internet igen...puh man blir ju helt vansinning när det inte fungerar....
Vad har hänt i helgen....jo det har varit möhippa för Emma i Sundsvall. Jag tog tåget upp till Sundsvall i fredags och som sällskap på tåget hade jag Lilli och Sussie, de var sig lika och jag misstänker att de har en låt på G till Melodifestivalen, kom ihåg var ni hörde det först!
Väl i Sundsvall blev jag hämtad av tärnan som jag fick bo hos och på lördag morgon var det dags att kidnappa Emma...... Dagen bestod av Äventyrsbad med surfstream, Gatufesten, chairdance (inte så sexigt när man väntar barn), fotokalender på stranden, bubbelbad med champagne, middag hos tärnan och därefter avslutning på Gatufesten och ett besök i VIP-avdelningen.
Nykter som jag var så såg jag till att både Stoffe och Emma kom säkert hem.

Dagen efter passade jag på att mysa med Victor innan det var dags att ta tåget hem igen. Jag kom nästan hela vägen hem, i Osby blev vi fast pga av strömavbrott. I fem timmar satt jag fast innan min snälla pappa och mamma körde upp till Osby mitt i natten och hämtade mig. En händelserik helg har det varit och mycket trevlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar