torsdag 20 maj 2010

Bye bye Sweden

Nu är väskan packad, pass, biljett och pengar. Jag är reisleiter tillsammans med M. så det gäller att man har koll på det praktiska, men det ska bli jättekul att åka iväg och få upptäcka Lissabon.

Ikväll har det varit extra mycket mys med Isak, vi hade först en skön promenad hem från dagis tillsammans med hans kompisar, Loie och Vilma.... så söta små liv, som springer och leker, självklart skulle det springas över kullen och bort till lekplatsen. Imorgon är det leksaksvisning på dagis, hoppas att M. kommer ihåg att ta med leksaken åt Isak, det missades förra gången. Det är som om M. skulle sitta på en förfest utan sin cider.....

Vi hade minigrillkväll med korv och bröd och vi fick besök av både mormor, morfar och farmor, en liten fika hann vi också med....vilken kväll vi har haft. När alla hade åkt hem hoppade jag och Isak ner i badet och lekte, innan det var dags för läggning.

Jag pussade extra mycket på min prins. Jag vet att det bara gör mig gott att komma iväg, att få egen tid för sig själv och inte behöva vara mamma under ett par dagar samt att ladda med ny energi. Men när planet lyfter hemåt på måndag kommer jag längta efter min(a) prins(ar).

//Veronica

Ps kanske mannen gästbloggar i helgen, men jag lovar ingenting!

1 kommentar:

  1. Micke verkar trött! Ingen uppdatering trots sön kväll!

    /Per

    SvaraRadera