söndag 2 maj 2010

MFF





Nu har jag varit och sett min första MFF-match och vilken match jag fick se. MFF körde över TFF och jag viftade och hejade på. Fast 90 minuter var lite för länge för mig, jag var nöjd efter en timme, men mamma och pappa ville inte åka hem, så då fick jag äta lite popcorn. Pappa skötte sig och satt lugnt och stilla igenom hela matchen. Är han alltid så lugn på matcherna???
Jag är glad att mamma och pappa valde MFF som mitt lag, för jag fick inte välja själv, men så är det väl, kärleken till ett lag går i arv. Men idag är jag en stolt MFFare.
//Isak

3 kommentarer:

  1. Undra just vilket lag vi ska välja till Victor.. Stolt Giffare eller himmelsblåa Malmö? Jag har ju iof inte frågat pappa Stoffe vad han anser :o)

    SvaraRadera
  2. Emma, man kan ha ett lag i Allsvenskan och ett i Superettan:-)

    SvaraRadera
  3. oj så sött...en himmelsblå pojke. Han kommer inte få en lätt uppväxt:)

    SvaraRadera