söndag 23 maj 2010

Ensamstående förälder

Efter att ha somnat i fosterställning i Isaks säng ikväll, väckt av Isaks skalle mot min näsa när han vände sig om, känner jag mig manad att skriva ett par rader...
Mina tankar går till alla ensamstående föräldrar. Hur fan pusslar de ihop sin vardag?? Vivi har varit borta i tre dagar, men det känns som tre veckor. Man hinner inte ens sätta sig i fem minuter inne på toan med en fantomen och njuta. Innan man ens har hunnit sätta sig in i handlingen(i tidningen alltså), kommer Isak
-kom pappa, kom pappa, kom pappa, kom pappa
Jag har två ståndpunkter angående toabesök
#Tvinga aldrig fram något, låt det komma naturligt
#använd plumspapper
Mina toabesök har inte varit sig lika under dessa dagarna...

Vi har haft en fullspäckad helg, i fredags var det middag hos Farmor och bus med grannarna(barnen busade inte vi vuxna) igår var det mycket lek, mat på McDonalds och en Pizza på Cs. Idag var det barnkalas med korv och glass(som ensamstånde förälder hinner man inte laga mat, den köper man eller blir bjuden på).

Imorgon är det match mot Brommapojkarna, en trepoängare är livsviktig så att packen från sundets svinstia inte rycker i tabellen.
Ni som går på matchen, stötta mig när de presenterar nr 14.
-BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Nu ska den svensken gå och natta sig!
Forza Malmö!!

1 kommentar:

  1. Hej, bästa bloggare!

    Lajbansson här -- ville bara tipsa om en tävling vi har, där du som eminent bloggare kan vinna presentkort på upp till 1 000 kronor ur vårt sortiment av leksaker, trendiga barnkläder och babytillbehör!

    Låter det intressant? Läs mer på http://www.lajbansson.se/?pge_id=26
    Tipsa gärna dina vänner och bekanta, så är de också med och tävlar!


    Lycka till med bloggandet!
    Med vänlig hälsning,
    Lajbanssons leksaker

    SvaraRadera