fredag 7 maj 2010

Fint besök

Idag är det inte vilken dag som helst utan idag får vi finbesök från Norrland. Lilla Victor med familj kommer till Skåne idag. Det ska bli så kul att få umgås med norrlänningarna i en vecka.

Men först är det jobb som gäller och det känns som om man måste ta på sig vinterjackan. Jag som hade tänkt sätta ihop våra nya utemöbler, men i detta väder så vet jag inte om det är bättre att de får ligga kvar i kartongen. En trevlig lunchdejt har jag idag, så denna fredag kommer nog att gå snabbt innan det är dags att ta helg.

Önskar er alla en skön och kanske lite blåsig fredag!

Ps måste tacka Burlövs Kommun som ger en buske till kronprinsessan Victoria och Daniel i bröllopspresent. Jag tror att ett presentkort på Burlövs Center hade varit mer uppskattat....

2 kommentarer:

  1. En buske! Det lät inte nåt vidare fancy inte! Undrar vad Lomma kommun ger. Kanske Mr Selle får äran att smida något till Victoria och Daniel?

    SvaraRadera
  2. Vet inte om det bara är min torra humor.. men undrar vad det är för buske hon får... och det leder genast till nästa fråga, har hon ingen i dagsläget... hmm intressant

    SvaraRadera