fredag 18 juni 2010

Bröllop

Sitter och tittar på galaföreställningen på SVT, älskar att se på kungligheter och deras fina klänningar. Undrar vad Daniel tänker när han sitter sidan om sin kronprinsessa, en vanlig svensk som har vunnit Victorias hjärta. Som Uggla sjöng "Värsta grymma tjejen"

Tänker tillbaka på när vi själva planerade vårt bröllop, det är en hel del att tänka på och fixa inför den stora dagen. Svårt för Victoria och Daniel att göra det personligt, tror inte att de sitter och skriver personliga saker om varje gäst i sitt festprogram, särskilt inte Daniel som antagligen inte har träffat hälften av alla inbjudna gäster förrän på bröllopet. Har svårt att tänka mig att de kör fotbollstema!

Säga vad man vill, men jag kommer sitta framför TVn imorgon och följa bröllopet och nu ångrar jag mig att jag inte tog och åkte upp till Stockholm och kunde följa det på plats.

Nu hoppas jag att min kära tvillingbror och svägerska ställer till med en galaföreställning i Sundsvalls Konserthus, kvällen innan bröllopet :-)

1 kommentar:

  1. Nja, någon föreställning på konserthuset blir det nog inte. Men Stoffe funderar på att sätta upp en one man show och sjunga en sång i duschen på bygatan 13, inbjudningarna kommer inom kort.

    SvaraRadera