söndag 20 juni 2010

Sluta använd blöja

Kan någon hjälpa mig! Jag är bara 2,5 år men min mamma och pappa tycker att jag ska sluta med blöja, men det tycker inte jag. Det är perfekt att ha blöja, man kan kissa när man vill. Varför tjatar mamma och pappa på mig hela tiden att jag ska gå och kissa på toaletten, jag blir så trött på dem. Fast finns det någon där ute som kan hjälpa mig eller tipsa mig om hur man kan bli av med sin blöja så kan jag tänka mig att försöka, men jag lovar inget. Jag är en bestämd liten kille som vet vad jag vill.

Hahaha jag har redan idag kissat två gånger på vardagsrumsgolvet.

//Isak

3 kommentarer:

  1. Hej Isak!

    Jag förstår dig, jag har samma problem här hemma. Det tjatas om fina bamsetrosor och att jag ska gå på pottan. Men jag tänkte driva med dem ett tag till. Min storasyster Tindra är lika envis som jag. Henne satte dem på trosor och körde till pappas jobb, och sa att hon inte fick kissa i bilen, sen var hon torr. Men så lätt ska dem inte få med mig!

    Vi ses på fredag!
    Ellen

    SvaraRadera
  2. Tja Isak! Haha..jag bryr mig inte heller ett skvatt om pottor, toaletter och sånt tjafs. De kan dem ha för sig själva. Nu har jag hört att mina päron börjat diskutera nappen ovanför mitt huvud också. Det snackas om att jag ska få en present om jag lämnar nappen. Jag tänker lura dem. Presenten vill jag ha, men sen kommer jag nog försöka tjata tillbaka nappen igen. HAHAHA! Ha det bra min vän! Kram Ville

    SvaraRadera
  3. Tjena mina kompisar! Nappen har varit på tal hos oss också, men det kan de lägga ner. Tror inte min pappa hade tyckt det var så kul om jag tog hans mobil, nä det är bara att lägga ner det. Det är vi som bestämmer!

    SvaraRadera