tisdag 1 juni 2010

En vanlig kväll

Nu har jag börjat jobba heltid.....ojojoj en halvtimme längre varje dag ska jag jobba så det är inte någon större förändring. Ikväll var det dags att komma igång med träningen efter lite semester. Body Step stod på schemat och man märker stor skillnad efter träningen, man är pigg och vaken. Under tiden jag var på träningen passade mina killar på att köra lite lastbil och göra lite nytta på terminalen. Kanske dags att jag tar med mig Isak till mitt jobb så han förstår att det finns andra saker man kan jobba med än lastbilar, typ reporäntan, aktieindexobligationer och PPM:-)




Innan det är dags för Isak att lägga sig tittar vi alltid på blixten, vi har nu sett filmen hundra gånger

1 kommentar:

  1. Isak tycker säkert att ditt jobb är roligare! Jobba nu duktigt så du får en fin föräldrapenning! Kram jessicaGM

    SvaraRadera