söndag 13 juni 2010

Söndag

Söndag och guds vilodag och det har det varit här också. Igår var det 40-årsfest i Svedala med god mat och dans. Det är nog många som var på festen som önskar att de var i mitt tillstånd när de vaknade upp i morse, kan jag tänka mig....hehehe så går det när man ska snapsa!

Själv har jag nästan bara legat i soffan och sov t o m middag med Isak, det är inte ofta det händer men idag har jag varit väldigt trött och jag tror att det blir tidig läggning ikväll.

Mannen är på Kiss-konsert och under tiden kollar jag fotbolls-VM, måste säga att jag är ganska nöjd med mitt val att tacka nej till konserten.

Jag frågade Isak om han trodde det skulle komma ut en flicka eller en pojke från mammas mage och till svar fick jag "mamma, det är en bebis som kommer ut!" Ja, vad svarar man på det?:-)

Tack gode gud att Linas matkasse kom idag så att man slapp åka och veckohandla. I påsen fanns mycket spännande saker så det kommer att bli goda middagar i veckan. Till alla som inte har Linas matkasse kan jag bara säga en sak: om ni vill slippa planera veckomatsedel och handla kan jag varmt rekommendera Linas Matkasse.

Tack o hej för denna veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar