tisdag 15 juni 2010

Kärlek

För 9 år sedan träffade jag min kärlek, den finaste personen för mig. Resan vi har gjort tillsammans har gett mig så mycket, tillsammans har vi fått resa, uppleva fotbollsmatcher (fast på olika sätt), umgåtts med underbara vänner, en fantastisk son har vi fått och en ny bebbe på väg och snart varit gifta i 2år som herr och fru Johansson.

Att få vakna upp med dig varje morgon är en gåva, att få ha den som jag älskar mest sidan om mig, får mig att le varje morgon. Jag får nypa mig i armen för att förstå hur bra jag har det, jag är så tacksam att ha dig vid min sida. För varje dag älskar jag dig mer och mer och en finare man och en bättre pappa kan jag inte få.

För 9 år sedan vågade jag knappt titta på dig när vi hade vår första dejt, nu kan jag inte släppa blicken ifrån dig. Älskar dig av hela mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar