söndag 28 mars 2010

3 poäng, sommartid och en bakfull fru...

Efter en lördag full med grabbaktiviteter (köra lastbil, käka McDonalds och kolla fotboll) bar det tidigt iväg imorse på en cykeltur med Isak upp till Frestaren.Vi skulle handla bullar till vår bakfulla mamma. Eller som hon uttryckte det,
"jag är inte bakis, jag är bara lite trött eftersom jag tappat en timmes sömn inatt"
Kommentarer är ganska överflödiga...(BULLSHIT!!)
Sen bänkade sig hela familjen framför tvn och såg Gefle-MFF. Lite nervös var man med tanke på Malmös problem med spel på konstgräs. En oro som visade sig vara obefogad, Malmö körde ganska komfortabelt över Gefle och vann med 3-1. Nästa tisdag möter vi Halmstad hemma och blir det 3 nya poäng där, ser det väldigt bra ut.
Nu ska jag snart bänka mig framför TV 4:a sporten och njuta av 3 poängaren igen.
Vivi har börjat röra på sig igen efter ett 4.5 koppar kaffe.(Liket lever)
Sommartiden är här och vintern har gett upp för denna gången, och det känns så jävla skönt att slippa snö, is, frusna kopplingar, sega liftar och fubickar som inte ska köra när det är vinterväglag.

Ha det gott så hörs vi!!
Ps. Molins vara lika medioker som vanligt, han är fan allsvenskans mest överskattade spelare,

3 kommentarer:

  1. Känns som du inte gillar Molins personlighet! ;)

    Fotbollsmässigt är han utan tvekan en av MFF:s bästa ju! :P

    SvaraRadera
  2. Jag tror vi i Halmstad tror annorlunda efter hett tips från Gunnar.....!

    SvaraRadera
  3. Haha, HBK spelar dom i Allsvenskan?

    SvaraRadera