fredag 12 mars 2010

Malmö

Det är inte varje dag man har en timme över för lite shopping i storstan (Malmö) innan det var dags att sätta sig i stolen och snygga till frisyren. Jag hann med både Åhlens City, Zara, H&M och Designtorget. Med mig hem fick jag en snygg knallrosa tunika och ett par solglasögon, som inte behövs användas idag. "Väderrapport Åkarp kl.08.00 - dimma"
En ny snygg frisyr, som tyvärr idag har blivit den gamla vanliga frisyren, varför är det alltid så snyggt när man lämnar salongen men dagen efter är man tillbaka på ruta ett. Det är tur att jag inte klipper mig så ofta för det är skitdyrt, tycker jag, men ska man sitta i de sköna massagestolarna så får det väl kosta:-)

Nu är det dags att börja att packa ihop sig. M. är tyvärr sjuk så det blir jag som får lämna på dagis. Undra om jag måste lukta på alla barnens strumpor, som M. gör varje dag när han lämnar Isak. Eller som en söt liten tjej sa på Isaks dagis -" Mamma, har faktiskt tvättat mina strumpor, sötnos!"

Vill även passa på att gratulera vår kära granne på födelsedagen, stort grattis Sandra och hoppas att du får en bra dag!

1 kommentar: