söndag 28 mars 2010

Möhippa

Igår var det dags för Johannas möhippa och vilken toppen dag vi hade. Johanna strålade av lycka och glädje. Mycket dans på schemat och det var mycket rumpa som skulle skakas. Vi badade kall-bad ute på Långa bryggan och jag tycker att det är väldigt skönt, man känner sig som en ny människa! Efter frågestunden förstod man att det blivande brudparet känner varandra väldigt väl, deras leverkorv kan de behålla för sig själv:-)
Tusen tack till tärnorna som hade satt ihop dagen och Johanna såg nöjd och belåten ut efter 15 timmars aktiviteter och nöje.....
Med respekt för Johanna kommer inga bilder från kidnappningen att visas, med tanke på hennes nattlinne.

Nu ser man framemot bröllopet!

Klädd för en dag med möhippagänget!

Tipspromenad i Lund. Den blivande bruden kan sin gymnasiestad!



Min barndomsvän sen förskolan. Tack för att du är en sådan fin vän och du kommer att bli en underbar brud! (så här pigga var vi inte när vi satt i taxin hem:-))

2 kommentarer:

  1. Fina bilder på fina tjejer och tillika vänner! Världens bästa vänner till och med! Puss & Klem

    SvaraRadera
  2. Tack fina Vivi, jag är så oerhört tacksam för min underbara möhippa å för mina fantastiska vänner! Lika tacksam är jag för squaredance-lektionen som utfördes så där framåt småtimmarna! Massa kramar

    SvaraRadera