torsdag 4 mars 2010

Skvaller

Igår var jag på mitt träningsställe - Studio S. Vår kära prins Carl Philip har börjat träna på samma gym, dock har jag missat honom varje gång eller rättare sagt han har missat mig:-).
Nu får man se anständig ut när man ska träna ifall man ska möta honom i en "uppercut"

Nu förstår jag varför träningskortet är så dyrt, man ska betala för prinsens också. Jag vet inte om Studio S håller samma klass som Daniel Westlings gym - Balance, men det är iallafall kul att prinsen har hittat ett gym i en liten håla.

Nu är det dags att pussa extra mycket på Isak eftersom jag åker till Sundsvall imorgon och är där över helgen för att hälsa på lilla Victor och hans familj.

1 kommentar:

  1. Man blir ju lite sugen på att börja träna... Äntligen en "morot" som kanske kan funka!

    SvaraRadera