tisdag 23 mars 2010

Vårshopping

Har nu utsett mars till en shoppingmånad! Det blev en del vårshopping på lunchen, fast det blev mest till Isak, men min lista är ganska lång på saker som jag verkligen behöver (läs: vill ha).

Det blev stövlar, vårjacka och överdragsbyxor till Isak. Själv blev det ett par löparbyxor som fick följa med i påsen hem. Nu ska jag leta efter ett par vita Converse på nätet, borde finnas en sida där man kan shoppa loss billigt. Någon som känner till en bra sida? Själv handlar jag alla hår- & skönhetsprodukter på look fantastic , mycket billigare än ute i handeln.

2 kommentarer:

  1. Jag handlade ett par vita converse på outleten vid midhem.
    Billigare än i vanliga sportaffärer, kan dock inte svara gällande
    nätet, inte min grej (än..) :-) Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för tipset!

    SvaraRadera